Inlägg: -

Girls night

Hej! 
 
Det har varit en lång dag bestående av mycket jobb, en tur till överby och stallet. Jobbade först 7-12.30 och då var det väldigt lugnt, gjorde lite städ och fixade lite men inte mycket gäster. När jag slutade lunchade jag med mamma sedan åkte vi till överby, fick med mig en ny vårjacka hem. Sen stallet och sedan började jag jobba igen, nu hade en hel del gäster rullat in inför helgen så det var riktigt roligt. 
När jag kom hem hade mamma lagat supergod mat, fläskfile ugnsbakade grönsaker och kantarellsås och en sallad. Nu ligger jag i sängen proppmätt och ska strax sova. Jobb 8.30-18.30 imorgon på Plus.
Långa långa dagar nu men det kommer klirra fint i kassan den 26. 


Mina fina tjejer
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0