Inlägg: -

Fina dagar i Lund och en mils löpning.

Hej! Jag har haft några underbara dagar i lund hos min kärlek. Vi har haft riktigt bra väder, suttit på mysiga cafeer och bara njutit av varandras sällskap.
Som jag väntat!

Hem på bussen idag var det inte lika bra, jag hade precis tagit upp min MacBook för att kolla tåg från göteborg. Precis då kommer en gubbe flygandes och drar med min dator och iphonen. Macbooken är sönder nu, min vanliga tur. Men iphonen klarade sig som tur var haha.
Nu ikväll tog jag mig en löptur, planen var att springa 5 km den riktigt backiga och hemska rundan, när jag kom fram dit jag skulle kändes det så bra så jag bara fortsatte att springa. Jag hittade det där sköna flowet med pigga lätta ben och där jag kunde hålla andningen på en behaglig nivå. Hur underbar är inte känslan? Det blev fakrist en mils löpning! Så härligt! Dessutom på en helt okej tid, speciellt med tanke på hur många sega backar det är där.
Det bästa flowet hade jag i kilometrarna sex och sju. Jag är så nöjd!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen, imorgon blir det jobb 12-20 och därefter mys med Filip. Och tusen tack för fantastiska dagar hos dig. ❤ jag älskar dig


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0