Inlägg: -

What can we do

Hej!
Ligger i sängen nu och är helt slut, jävla jetlag haha. Vaknade pigg innan kl 5 imorse och har fått gjort mycket sen dess.
 
Åt lite frukost och åkte till stallet innan kl 8 imorse, fixade där ett tag och sedan åkte jag hem för att göra mig iordning för jobbet. Jobbade kort pass idag 12-17 så det var skönt. Därefter SPRANG jag ner till en av salarna för att hinna till Bodyjamen i tid, och det gjorde jag. Och jäklar vad bra de gick å hur kul de va! Trots träningsvärken från igår. 
Vi kör Les Mills bodyjam 63, så himla bra musik med! Bland annat mina favoriter Usher - Numb & Euphoria och Chris brown. ✭
 
Imorgon blir det jobb 13-20, det blir kul. Jag trivs verkligen jättebra. 
 
Sov gott! 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0