Inlägg: -

Kärlek som vår har aldrig funnits någon gång

Hej på er!

Nu har vi precis kommit hem efter en heldag i mysiga göteborg, jag och älskling. Vi har kikat i affärer, ätit på restaurang och varit på bio. Lämnade även in mitt Evfa attlingarmband jag fick av Filip i julklapp för förminskning.(kan visa er det när jag fått tillbaka det, såå fint).❤ Med mig hem fick jag en tröja, underkläder och solkräm. En underbar dag tillsammans med min fina favorit.

Har nog glömt säga till er att det blivit ändringar i planeringen. Vi åker till Thailand redan på lördag 12/, så vi sitter alltså på planet påväg om en vecka!! Helt sjukt!

Nattinatti!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0