Inlägg: -

Im your little star

Hej på er sötnosar!
Jag har haft en riktig toppendag. Vaknade klarvaken redan vid kl halv sex imorse så gick upp då. Runt 8 åkte jag till stallet och var där i några timmar. Halv tolv hämtade frida och Mathilda upp mig för ett besök i Kungsbacka.
På vägen hem stannade vi på Ikea för lite mat, jag åt en god Caesarsallad som vanligt haha!
Fick med mig några saker hem men de visar jag er imorgon.

Sedan jag kom hem har jag bara myst, kollat på Victoria secret fashion show och ätit apelsin. Är riktigt trött, fortfarande jetlaggad då jag är inställd på att klockan är 4 på natten nu haha.

Ska ringa min prins nu så kan jag sova gott sedan.
Puss v ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0