Inlägg: -

I'll stay forever

Åh vad jag är trött. Kan knappt hålla ögonen öppna och det kryper i min kropp. Tror resnerverna börjar komma! 
 
Jobbet gick så bra, träffar alltid trevliga träningssugna kunder med massa positiv energi. Idag när jag jobbat i några timmar kom det en äldre jättetrevlig man fram till mig i receptionen och sa: Var det inte du som la på parkeringsbiljett till din bil där ute förut? Joo svarade jag, så sa han inte ska väl en sån vacker & söt liten tjej behöva betala parkeringsbiljett och massa haha, han var för söt! 
Såna kunder gillar vi, sen finns den där delen som ger sliskiga komplimanger som inte riktigt går hem haha! 
 
När jag kom hem hade mami & papi köpt räkor, supergoda. 
Nu måste jag nana, gissar på att morgondagen kommer vara rätt lik idag. Stallet & fix inför resan och jobb.
Sedan får jag äntligen träffa mitt hjärta. Jag kommer sakna honom så det gör ont. ♥
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0