Inlägg: -

I Will love you until the end of time

Imorgon äntligen träffas vi igen. Åh vad jag har längtat efter imorgon. Imorgon får jag hålla din hand igen. ❤
Det är hela tre veckor sedan vi sa hejdå till varandra morgonen när jag skulle till Thailand. Tre veckor utan min andra hälft.


För er som inte vet så har filip flyttat till Lund för att plugga till sjukgymnast. Jag är så otroligt stolt över min prins som kom in där och dessutom fått en lägenhet mitt i stan! ❤
Visst kommer avståndet bli jobbigt men vi klarar allt tillsammans. ❤


Kommentarer
Postat av: elin

va starkt av er att bo så långt ifrån varandra! det krävs mycket kärlek och tillit för det :) ni är så fina tillsammans! kram

Svar: åh vad du är fin! KRAM
Victoria Erikson

2013-02-01 @ 21:18:42
URL: http://josseli.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0