Inlägg: -

Femtio nyanser av mörker

Hej på er! 
Än så länge idag har jag fått väldigt mycket gjort. Vaknade i god tid imorse och var i stallet tidigt. Fixade allt som skulle, klippte även Jannes man å lite skägg haha och red. Det tog några timmar och när jag kom hem satte jag direkt igång med packning. Känns som att jag har packat i flera dagar nu men allt har varit hullerombuller men nu har jag lite ordning på alla saker haha. 
 
Igår satt jag i timmar för att fixa med mina ljudböcker. Vill inte ha med min Iphone till typ stranden så ville lägga över de på min mp3. Då måste jag först hämta hem ljudböckerna i min macbook, och sedan lägga på ett USB, sedan koppla in våran PC och lägga in dem där och sedan koppla i Mp3n och flytta dit, sån jobbig process haha. Det suger att den inte stödjer MAC då det är det vi har här hemma. 
 
Fick iaf in 3 stycken och det blev Femtio nyanser av mörker, femtio nyanser av honom och en blomma i Afrikas öknen. Det blir säkert bra! 
 
Om en timme åker jag till jobbet 15.00-21.30. Känns skönt nu när jag varit ledig några dagar att komma igång igen. 

Två dagar kvar.. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0