Inlägg: -

Ao Nang

hej på er!
Hoppas ni har det gött hemma i kylan! Själv ligger jag vid poolen och tar de lugnt innan vi ska ut på stan.
Flyget gick jättebra, vi hade en tvskärm i varje säte med spel filmer å musik så tiden gick rätt fort.
När vi landat åkte vi till ao Nang. Här har vi en natt kvar innan vi åker vidare. Bor på ett helt okej med fina pooler, föredrar havet men kan va gött med lite poolhäng på eftermiddagen.
Idag var vi ute på en ö som vi tog oss med longtailbåt till. Strålande solsken, kritvit sandstrand och över 35 grader, jag klagar inte!

Saknar alla mina underbara vänner som bara den men jag lovar att jag ska njuta lite år er med. Ni är bäst ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0