Inlägg: -

Love will always find a way

Var i stallet nån timme förut och efter det var jag helt slut. Bäddade ner mig och kikade på top modell.
Har kikat igenom massa gamla blogginlägg den senaste timmen, roligt att se vad man sysslade med då haha. Hade en frågestund för ganska exakt ett årsen och hade fått en fråga där det stod vart jag såg mig själv om ett år. Där hade jag bland annat svarat, förmodligen liggandes på en varm strand i Thailand med en drink i helgen. Se så rätt jag hade haha! 
 
Annars ikväll har jag och hjärtat kollat på lite resor över påsk, vi har många förslag så vi får se vad det blir. 
Nu måste jag sova, är så trött. Sov sött! 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0