Inlägg: -

Kärlekens dag

Hello!
Ännu en dag liggandes i sängen har gått, 4 dagar nu. Fy vad tråkigt!


Hoppas att alla fina människor runt omkring mig har en fin alla hjärtans dag och får massa kärlek. ❤
Skickar miljoner kramar till nära och kära!

Tyvärr firar jag inte denna kärleksdag tillsammans med min stora kärlek, vi är 30 mil ifrån varandra och han kunde inte komma hem och jag skulle egentligen jobbat hela veckan. Vi får ta igen det nästa vecka när vi ses igen. Vi håller även på att kika lite planer på vår ettårsdag. Kommer bli väldigt väldigt bra, avslöjar nog ikväll! ❤

Nu ska jag kika på ett avsnitt 90210 med simba i knät innan det är dax att åka till stallet. Janne är ju också värd lite extra kärlek idag trots att jag är sjuk hihi.

Puss på er alla fina läsare! Ni är bäst!❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0