Inlägg: -

Always let love take the lead

Har precis lagat supergod mat bestående utav köttgrotta och massa goda grönsaker till!
Innan dess var jag i stallet och grejade som vanligt haha. Sedan har jag fixat iordning i min garderob. När jag städade tvättstugan hade jag så mycket kläder, så fick ändra om lite i garderoben för att allt skulle få plats. 

Och ikväll taggar jag träning, tror det blir ett sh'bam pass och därefter lite löpning inne på gymmet. Längtar såå! 
 
Imorgon kan det hända att det blir en vilodag från träningen. Börjar 13.30 och jobbar till 22.30 och innan jag börjar ska jag även hinna rida plus fixa stallet. Kan bli tajt, men den som lever får se. 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0