Inlägg: -

Året som gått

Tänkte göra som alla andra och göra en summering från året som gått. 
Året startade riktigt bra, jag och sofia fick en resa till Thailand tillsammans med mamma i julklapp. Den 12 Januari bar det av och vi hade en utav de bästa resan i mitt liv. Reste runt till olika öar och hade underbara veckor med sol, bad och MASSA god mat. 
Under tiden jag var borta flyttade Filip till Lund för att plugga till sjukgymnast, allt gick väldigt fort men så blir det ibland. 
I Mars åkte jag och Filip till Teneriffa och veckan vi spenderade där var hur bra som helst, och såå varmt och skönt. 
I Maj åkte jag Frida och Mathilda till stockholm för att gå på BEYONCES konsert, vi köade i ungefär sju timmar, träffade massa härligt folk och konserten var grym! 
Sedan jobbade jag hela sommaren både på älvhögsborg och på älvhögsborg.
Janne skadade sig och kunde tyvärr inte bli frisk så vi fick ta bort honom, han lämnade ett stort tomrum efter sig , min bästa vän. 
Har haft egna hästar sen jag var åtta år så nu är det otroligt tomt utan någon alls. 
Syster flyttade till LA för att plugga och har saknat henne så nu i höst. 

Hösten kom och jag fyllde tjugo år. Firade min födelsedag med en helt galen förfest och utekväll med världens bästa vänner. En dag jag aldrig kommer minnas. Minns precis när det bara var fem minuter kvar av min födelsedag och vi hade nedräkning på sekunderna haha. 

Första helgen i november åkte jag och Mathilda till Stockholm för att gå på Bruno Mars konsert, vi hade en helt fantastisk kväll, kom in på golden circle och stod bara några meter från honom, snacka om att vi var high on life. 
Kom hem på måndagen kväll och på fredag morgon bar det av till Stockholm igen, denna gång med mamma karro och annika, vi shoppade, åt massa god mat och gick på musikalen Priscilla (som vi förövrigt ska se med familjen igen där i Januari haha) DEN VAR SÅÅ BRA. 

Sen var jag hemma en helg och jobbade innan det var dax för Stockholm igen, ännu en gång med Mathilda och denna gång stod Novemberlights på schemat.
Vi hade riktigt kul och det blev knappt en timmes sömn den natten.

Sedan var jag hemma två veckor innan jag och Filip åkte till Köpenhamn för en myshelg där.

Vi avslutade detta året med begravning för min älskade farmor igår, som lämnade oss alldeles för tidigt. Saknar henne så. 
 
Alltså ett år med mycket motgångar, men även fina och galna stunder tillsammans med de jag tycker om. 

Nu ser jag fram emot ett år som bara kan bli bättre tillsammans med mina nära och kära. 
Tack för året som gått, och önskar er alla ett gott nytt år. ♥








 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0