Inlägg: -

You can be a sweet dream

Hej på er raringar! 
Några dagar har gått sen senaste bloggningen och dagarna rullar snabbt förbi, redan den åttonde augusti idag. Det betyder två dagar till Fridas födelsedag och tre dagar till Filips. Mina favoriter. 
Jag har jobbat en del, i söndags fick jag två 'tårtor' av några gäster jag hjälpt med veterinär och sånt. Så himla gulliga, och lyckligt nog blev hunden frisk också. 
Har hunnit med en hel del träning också, några gympass, igår var jag med på ett gritpass som en instruktör behövde filma. Jäklar vilken träningsverk jag har idag. Tanken var att gå på ett annat gritpass idag men det var fullbokat. 
Ska istället gå på ett cykelpass senare ikväll. 
Annars idag har jag inte gjort så jättemycket faktiskt, plockat iordning lite här hemma och fixat födelsedagspresent till Frida. 
Imorgon kommer mamma och pappa hem också så det blir lite liv här hemma haha. 


 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0