Inlägg: -

Work

Godmorgon!
Har precis inlett mitt första 13 timmarspass denna helgen. Bara 12,5 timmar kvar nu hehe!
Igår kväll åt jag och Filip kräftor och kikade på film. Gick och la oss skapligt i tid då han skulle träna tidigt och jag till jobbet.
Annars har det väl inte hänt så mycket, jag jobbar mycket, spenderat några dagar på kusten och packar för flytten förfullt. Längtar!

Syster verkar ha det hur bra som helst i LA då hon knappt är kontakbar haha! Verkar än så länge vara mest party party party.
Har även äntligen kommit igång med träningen igen, skönt med rutiner. Efter en lååååång förskyldning. Nu knaprar jag d-vitamin tabletter i hopp om ett bättre immunförsvar. Hehe.
Nu ska jag jobba vidare så timmarna går snabbare. Kram!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0