Inlägg: -

Lyckorus.

Åh. Vilken underbart fin dag jag har haft. Imorse åkte jag och Mathilda hem till frida för att fira henne som sagt, när vi parkerade hemma hos henne träffade vi av en slump några vi känner (ett gäng på typ 10 pers) som hängde med som förstärkning vid sången haha!
Frida blev inte lite förvånad!

Det bjöds på god fika och trevligt sällskap. Nu önskar jag henne en fantastisk vecka i Bulgarien.

Därefter åkte jag snabbt hem och bytte om och sedan mot Gbg tillsammans med Filip. Vi kikade i affärer innan vi begav oss mot restaurangen vi bokat bord på. En Tapasrestaurang som heter manana. SÅ BRA, kan rekommendera den till er alla. Vi beställde in massa olika rätter tillsammans för att testa så många som möjligt. Det var så gott, bästa tapasen jag ätit i Sverige någonsin.
Vi satt där i några timmar, sedan promenerade vi och satte oss vid hamnen ett bra tag innan tåget hem gick.

Åh vilket lyckorus jag har just nu, livet är så fint. Världens finaste vänner, familj, pojkvän och andra fina människor runt omkring, vad mer kan man begära?

Sov så gott, det ska jag ❤❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0