Inlägg: -

Kraftprovet

Hej!

Jobbade 10-18 och det gick bara bra, var på riktigt fixhumör så mycket blev gjort och timmarna flög iväg. Efter jobbet sprang jag och pappa kraftprovetrundan plus lite till då vägen var avstängd på ett ställe.
Det var kul att mäta upp tiden så jag har någonting att springa mot tills nästa gång jag kör det! Har ju inte direkt lagt ner mycket energi på just löpningen, så roligt att se vart jag ligger.
Det var först efter 7 km som jag kände att det verkligen tog emot sådär, just när den värsta slussdelen är. Men jag klarade det! (Fan vad bra jag är!)
Och resultatet var 12.15 km på 1.17. En helt okej början, nu kan det bara bli bättre!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0