Inlägg: -

Holy grail

Haft såna fina fina senaste dagar. I söndags kväll kom mina tjejer och hälsade på på jobbet och gav mig kycklingsallad. Vi hade så jäkla kul haha! Frida blev brunhårig, Mathilda blond, och jag brunhårig. Spännande kväll. ;)
Sedan åkte jag hem och började jobba 8.00 igår på plus, äntligen började min tjänst! Efter jobbet spelade jag och några jobbkompisar badminton och därefter åkte jag till Anton där Filip och Martin var. Vi gjorde sushi som blev superbra och spelade pingis.

Vaknade av solens strålar idag också, med massa pirr i kroppen. Idag började min tjänst mer på riktigt och satt i möte 8-16.00, vilket bland annat innehöll en d-hlr utbildning, så intressant och bra att kunna. Det borde alla gå.
Tidigare har jag ju bara varit på timmismöten men nu känns det lite mer "på riktigt" .
Därefter jobbade jag till 10 i receptionen så blev 13 timmars jobb idag, som kändes som 3, bara hjärnan som var lite trött. Älskar mitt jobb och jag har världens bästa kollegor.
Imorgon blir det möte 13-18 också och därefter några timmar i receptionen. Nu måste jag sova så jag orkar med dagen Imorn.
Sov så gott, ❤

Lyckoliv❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0