Inlägg: -

Träningschema

Har suttit en stund nu och gjort nästa veckas schema för träningen. Att ha ett mål med träningen och veta vad man ska göra när man kommer till tex gymmet tycker jag är väldigt väldigt viktigt. Utan att ha en planering får iaf jag ingen motivation överhuvudtaget.
 
Denna veckan kommer bestå av mycket löpträning men även en hel del annat. Mitt mål just nu är att bygga upp konditionen till en riktigt bra. Jag har bestämt mig för ett program där jag kommer trappa upp distans och tid allt eftersom. Detta kommer jag hålla på med i några veckor nu så får vi se vad resultatet blir!
Kommer formodligen träna mycket på bandet men ska även försöka passa på att träna ute i det fina höstvädret  så mycket som möjligt innan det blir allt för kallt och även snö.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0