Inlägg: -

Ny härlig vecka!

 
Idag red jag äntligen på min Janne för första gången på tre veckor efter olyckan. Det gick bra, äntligen!! Får ju dock göra en mjuk igångsättning här framöver men det ska bli skönt att komma igång igen.

Efter stallet tog jag en dusch sen har vi ätit fläskfilé och potatisgratäng & grönsaker med familjen. Sen kikade vi på x-factor och nu ligger jag i sängen och kollar på What to expect.

Även om jag bara haft en ledig dag denna veckan så känns det härligt med en ny. Massvis rolig träning, få sätta igång janne, inte lika mycket jobb denna veckan, och träffa mina nära och kära!
Nu ska jag prata med min älskling innan jag ska sova. Börjar 9.30 imorgon, efter jobbet går jag ner till gymmet och kör mitt pass! Sen stallmöte. Fullproppad dag men jag gillar det!

Sov gott, /V


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0