Inlägg: -

En månad

 
 
 
Hej på er kära vänner!
 
Kom precis hem nu efter en fin kväll med några utan mina favorittjejer. Körde ett träningspass direkt efter jobbet, började med 25 min löpning på bandet. Kände mig riktigt seg i kroppen så körde inte så jättehårt efter det.
 
Nu ikväll har vi ätit supergod mat, kollat på tv och pratat.
Imorgon blir det jobbet 8.30 och stallet innan dess i vanlig ordning haha. Jobbar till klockan 18.30 så blir ett riktigt långt pass. Det kommer vara supermycket att göra eftersom det är trollsimmet men det är ju bara roligt!
 
Idag är det även en månad kvar tills jag och Filip åker på SPA! Jag längtar så otroligt mycket. Vi har inte hunnit setts så mycket nu det senaste då han alltid jobbar dagstid och jag jobbar långa pass tex som 13.30-22.30 då hinner vi ju inte riktigt eftersom han i princip sover när jag slutar då så det är tråkigt. Visst skulle det vara perfekt att bo tillsammans, men eftersom vi ska åka och resa i vinter/vår och sedan plugga så är det ingen ide att skaffa något just nu!

Så det ska bli skönt med en helg bara jag och han tillsammans. ♡
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sarah

ser sjukt mysigt ut! vilket spa är det? :) kram!

2012-09-29 @ 14:18:16
URL: http://sarahkristina.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0