Inlägg: -

Träningsdag

Hej!

Vilken superdag jag har haft!
Jag vaknade i min älsklings famn efter att ha sovit så gott hela natten. Runt kvart över sju imorse var jag på gymmet och körde ett riktigt mördarpass ben/rumpa. Härligt! Sedan gick jag hem till benny och vi var där en stund innan vi gick en PW på 6,3 km.
Sen åt vi lite vindruvor hos henne och drack vatten haha. Sen till överby för att köpa en foundation till mig plus att jag köpte en musli. Risentas GI, jättegod!
 
Har även hunnit luncha med mamma och varit och fixat i stallet. Nu blir det att städa lite innan jag ska till stallet för att rida.
 
Hoppas ni haft en fin dag!
 
Tips på en supergod & nyttig musli!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0