Inlägg: -

Fiji

God morgon!
Eller god morgon, jag har varit vaken sen klockan 7 men inte fått tummen ur att skriva förän nu haha. Idag har jag sån EXTREM träningsvärk i min rumpa och benen. Kan knappt gå haha, körde ut mig helt igår. Men skönt när man känner att träningen ger något så man inte bara lullat runt på gymmet i en timme.
 
Nu på morgonen har jag ätit en god frukost, kikat lite bloggar och även bokat en skön ansiktsbehandling på Fredag. Det ska bli skönt!
 
Idag har jag en del som ska fixas bland annat massa tvätt som ligger i högar. De hoppar ju inte in i tvättmaskinen av sig själv tyvärr. I Eftermiddag ska jag träffa Filip, då ska vi till resebyrån och kolla lite flygbiljetter. Sen ska vi till älvhögsborg och simma.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0