Inlägg: -

Utbildning

Hej! Dagen har varit lång, väldigt lång. Suttit på utbildning i nästan 6 timmar men det var nyttigt, lärde mig mycket.

Innan utbildningen åt jag med mamma och sedan gick jag kollade lite på stan. Var ute efter en bodyscrub men hittade dock ingen som föll mig i smaken för dagen haha. Istället köpte jag en ny almenacka, äntligen! Känner mig handikappad utan någon, planeringsfreak och ordningsmänniska som jag är. Dock är jag mest för spontana saker men jobb och sådant måste jag ha 110% koll på. Annars blir det kaos i min hjärna. Eftersom min gamla går ut nu i juni så va ja tvungen att ha en ny för att kunna planera med jobben i sommar osv. Så hittade en på bokia, 129:- kostade den.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0