Inlägg: -

My little pony

Hej! Återigen några dagar har gått sen jag skrev sist. Haft mycket i skolan osv. Igår kväll var ja även på Lipz med underbara vänner, det blev en riktigt spontan utgång då vi bestämde oss runt halv 12 att vi skulle ut haha. Vi dansade hela kvällen och hade riktigt kul tillsammans.
Idag har jag och Mami varit ute på shoppingtur, jag fick med mig en klänning, bikini, halsband, örhängen och två stycken fina silverringar.
Har även ridit janne och varit ute på en promenad med lillmärta. Goseponnys.

Ikväll hade vi lite besök här hemma så vi har ätit sushi och pratat. Nu ska jag bege mig till drömmarnas värld och drömma om min Filip! Puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0