Inlägg: -

How will i know

Idag har vart en dag med väldigt blandat humör. Vaknade pigg och hur glad som helst, åkte till veterinären med Janne där vi hade tid klockan två. Besöket kunde inte gått bättre, han gick igenom besiktningen utan anmärkning.
Så otroligt skönt, men med sorgen i hjärtat. Detta innebär alltså att han kommer ut på annons nu i veckan. Vad ska jag göra utan världens finaste ponny? Hoppas verkligen att vi hittar någon bra ny ägare till honom.
Någon som vet nån som letar efter en fin C-ponny, främst dressyr men har fin hoppteknik med. Ej tävlad hopp pga att mitt intresse är dressyren.
Just nu sitter jag med feber och en otrolig huvudvärk, borde plugga. Men just nu har jag varken lust eller ork till det och känner mig stressad, så då är det ingen ide just nu. Får se om det blir nått gjort senare eller om jag tar tag i det imorgon istället.
Blir ingen skola för mig imorgon heller då jag ska på utbildning med mitt sommarjobb 14.00-19.00. Det kommer bli en hektisk sommar med mycket jobb. Heltid där plus timmar på älvhögsborg, men tänker spara pengar för sen SKA jag resa. LÄNGE med någon människa/människor jag tycker mycket om. Nu efter gymnasiet är livet bara fullt av möjligheter.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0