Inlägg: -

Girls

Hej!
Bion igår var väldigt bra. Efter den åkte vi hem till honom och sen somnade vi gott. När vi vaknade imorse åt vi och sen pluggade lite innan han skulle iväg och jag skulle åka och fixa min balklänning, jag är kär i den! Det tog många timmar och efter det åkte jag hem till Filip igen för att lämna en sak men fastnade där ett tag och pratade och åt med hans goa familj.
Nu är jag hemma och måste ta tag i det sista plugget för nu närmar sig resan! Filip åker även till london imorgon så det kommer bli en tom helg utan honom. Dock har jag väldigt mycket planerat i helgen som ska bli så roligt!
Imorgon är det EN vecka kvar tills vi åker tjejer, helt sjukt!
Love you!
Ni är världens bästa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0