Inlägg: -

Midsommarveckan

Hej sötnosar! Nu var det bra längesen ja skrev men har knappt varit hemma. Blogg.se appen vill inte heller fungera vilket leder till att ja inte bloggar alls då jag inte sitter vid datan nått. Så så är det. Och mycket har hänt sedan sist. Janne har flyttat vilket har varit tufft, tuffare än vad jag någonsin kunde tänka mig. Haft häst hemma i över 10 år och nu har jag ingen. Det är så otroligt tomt. Visst har jag ångrat mig otroligt många gånger nu och undrat vad jag har gjort så är det trots allt det rätta beslutet för både mig och Janne. Jag hade inte tiden just nu, jag vet inte hur mitt liv kommer se ut om några månader så känns bra att inte vara uppbunden. har jobbar och jag och Filip har spenderat nätter och dagar i/vid hans båt och myst med varandra. Idag kom vi hem och just nu sitter jag och Mami framför brasan och myser. I princip första gången på en vecka jag är hemma så det är skönt. Nu är jag ledig imorgon tisdag med sen jobbar jag ytterligare några dagar. Hoppas ni haft fina dagar så hörs vi väl snart igen! 

Tänkte lägga upp lite bilder men blogg krånglar som vanligt. Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0