Inlägg: -

You and me forever

Hej!
Nu kom jag precis hem därför jag inte har bloggat. Efter jag ridit åkte jag och jobbade några timmar. Sen åkte jag, pappa och Sofia och åt kvällsmat på Bishop Arms. Jag åt Kycklingfile fylld med parmesan och soltorkade tomater, sallad och någon ungsbakad potatis Riktigt gott!
Nu när jag kom hem hade även mamma köpt semlor så det har jag med ätit haha!
Imorn har jag en plan med mina goa tjejer, kan knappt vänta! Blir till att lägga mig tidigt idag för ska upp klockan sex imorgon bitti hihi.
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen och kolla på dagens avsnitt utav Top Model. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0