Inlägg: -

Home again

God morgon!
Gick upp för en liten stund sedan och nu ska jag precis äta frukost, sedan ska jag ut till stallet & ta ett pass med Janne.
Vilket underbart väder det är, hoppas det är våren som är här!
Efter stallet har jag inga planer, eller det klart jag har ju några skolsaker som behöver göras och skulle behöva åka in en sväng till jobbet, men det är så fint väder så vi får se vad jag hittar på! Skulle ju egentligen hitta på något med mina godingar Mathilda och Frida, men det blir någon annan dag i veckan.
Är ju även semledagen idag, så en semla får det helt klart bli! Har dock redan ätit det 3 gånger detta året,men det är så gott! haha
Vi hörs senare pusspuss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0