Inlägg: -

Frågestund ; Svar

 

 

Hur gammal var du när du fick din första ponny? Och vad var det för ponny?

Skulle du kunna skriva om alla hästar som du har haft? :)

-Lägger upp detta i ett eget inlägg om några dagar!

 

har du några piercingar? :)Go blogg!

- Yes det har jag, jag har en navelpiercing. Och hål i öronen om det räknas haha!

Tack vad snäll du är!

 

Vilken är din favoritgodis?

- Hm, jag är inte så förtjust i godis och äter det väldigt sällan. Men jag tycker väldigt mycket om såna små bumbibjörnar ni vet. Jag är mer för chips ;)

 

Vad är din favoritmat?

- Oj svår fråga, ni som känner mig bra vet att jag älskar mat så det är svårt att välja ut en maträtt, men något kött till och nått till plus någon sås och god sallad kan vara svårslaget. Är även helt tokig i skaldjur & sushi!

 

Varför har du uppgivit min identitet?

- Jag har inte uppgivit någon annans än min egen identitet här i bloggen. Vart skulle det isåfall vara?

 

Vilken är din favoritdricka?

- Dricker inte så mycket dricka utan brukar föredra vatten haha, men om jag ska säga favoriten av läsk kan det vara Fanta Pineapple.

 

Favoritfärg?

- Oj vilken svår fråga, jag gillar nog egentligen alla färger. Dock brukar jag ofta ha mörka färger när det gäller kläder, speciellt svart och grått, men det ska det bli ändring på i vår!

Om jag ska välja någon annan färg jag tycker är fin så skulle jag nog säga hallonrosa.

Vilket är ditt favoritspel?

- Med andra ord helt klart!

Vem är din bästa kompis?

Svårt att välja ut en favoritkompis, jag har så himla många underbara vänner som är guld värda, alla är bra på sitt egna sätt så här kan jag faktiskt inte välja.

Ni vet vilka ni är ♥

Vart ser du dig själv om ett år?

Svår fråga, men det jag är inne på är att antingen plugga till sjukgymnast, vara Au Pair i USA eller jobba ihop pengar för att sedan åka ut och resa.

Så om jag ska fantisera lite så ligger jag antingen på en varm strand i Thailand med en drink i handen tillsammans med mina underbara vänner, eller är i USA som Au Pair!

 

Om du fick välja någonstans i hela världen, vart skulle du vilja bo?

Om jag skulle välja var jag skulle bo skulle jag nog inte bo i Sverige. Visst är Sverige tryggt men jag skulle vilja komma ut i världen. Skulle även vilja bo i något varmare land än Sverige haha!

USA hade jag nog tyckt om att bo i så det skulle jag nog vilja om jag fick välja haha. Men det är svårt :)

 

Vilka är dina topp 5 bästa låtar?

- Svårt att välja ut dem 5 bästa låtarna, men här 5 låtar som betyder lite extra för mig.

 

Beyonce - Halo

Rihanna - Fading

Ed Sheeran - Lego house

Collin McLoughlin - Titanium Cover

James Morrison - I won’t let you go

 

Vad har du för favoritfilm och serie?

Dear John är en film jag kan se på hur många gånger som helst utan att tröttna. Jag är helt tokig i Romantiska komedier haha!

Min favoritserie är helt klart Pretty Little Liars.

 

Hur ska du göra med ridningen i framtiden och vad har du för mål?

Eftersom jag har fyllt 18 år och inte får tävla på ponny längre så kommer vi tyvärr sälja Janne nu. Jag tror dock inte att jag kommer köpa någon ny storhäst direkt eftersom jag inte vet vad jag kommer göra efter gymnasiet.

Väldigt tråkigt, men det känns som att det är det enda valet för mig just nu.

 

Ditt bästa flirttips? ;)
Haha flirttips, jo, använd inte massa fjantiga raggningsrepliker, det blir bara pinsamt ;)

 

Vad använder du för shampoo, balsam, och liknande produkter?

Lägger upp ett inlägg med detta senare!

 

Vad tränar du helst när du tränar?

När jag tränar så tränar jag gärna ensam (gym/springer). Jag vill ha en effektiv och fokuserad träning och det känner jag inte att jag får om jag tränar tillsammans med någon.

Givetvis gillar jag att träna gruppträningar med och då föredrar jag Zumba, Body Combat och Indoor Walking.

 

 

Vad ser du mest fram emot just nu?

Jag har väldigt mycket att se fram emot just nu!

Men det jag främst ser fram emot nu är,

Ayia Napa 25 maj

Balen 5 Juni

Studenten 8 Juni

Wohooo


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0