Inlägg: -

Always on your side

Hej! Nu var det riktigt längesen jag bloggade så kände att det var dax. Haft ett oroligt bra lov och har haft tid att umgås med de jag tycker om mest! Jag har hunnit med mycket såsom att jobbat, varit på Ullared med mina Goa tjejer Frida och Mathilda, varit på Lipz och varit på kalas. Har även gjort mycket annat kul! Sedan att våren är pågång är ju ingenting som gör saken värre precis.
Idag efter skolan åkte jag Frida Mathilda och benny till ronnum och fixade lite saker eftersom vi har hand om balen.

Jag är så glad att jag så många underbara människor runt omkring mig! Ni är allt för mig! Jag är så himla lycklig och det finns ingenting jag skulle vilja förändra just nu. Puss på er, ni vet precis vilka ni är.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0