Inlägg: -

Winter wonderland

Ligger i soffan nu med Mami och kollar på sammandragningarna från Stockholm horse show i globen, tänk att det är hela två år sedan vi satt där timme in timme ut och bara njöt av alla vackra ekipage, all spänning och all rolig julspex. Iår sitter jag alltså i soffan och kikar istället, det får funka det med. Går förövrigt grymt bra för Sverige i Grand prix kuren, Patrick på 82,175 och tinne på 84,7!!! Nytt svenskt kurrekord med, helt otroligt.

Har varit ledig hela helgen vilket känns underbart, jag var varit så otroligt trött hela helgen så känner mig inte alls redo för en vecka full med jobb på förskolan och plus. Jobbar heldagar varje dag denna veckan och därefter på kvällen jobbar jag även på plus.

I fredags jobbade jag på förskolan, var sedan hos Hanna på kvällen och hon bjöd på massa god mat. Igår var jag och Filip på Ullared, fick med mig en hel del roliga saker hem men mest smått å gott.
Idag var vi riktigt trötta så vi låg kvar länge i sången, gick upp runt 10 sedan dess har jag varit i stallet städat och legat i soffan typ.
Är så träningssugen men tänker inte träna förän jag känner mig helg frisk, hellre det än att åka på något mer.

Har fått köpt mig en del julklappar och nya skidkläder, vill åka skidor nuuuu.
Ska fortsätta kika på TVn nu och sedan blir det god middag med familjen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0