Inlägg: -

Lover of the light

Jag har slitit som ett djur senaste veckan med mina jobb och träning. Idag jobbade jag mitt sista pass på 10 timmar för denna veckan. Jag är så trött, så sjukt trött. Jag orkar knappt äta, har ingen kraft i varken kroppen eller huvudet till något alls. Inte nog med allt jobb har jag ju så klart åkt på en härlig förkylning.
Dagen idag på jobbet var ganska lugn, inga stora matcher heller. Dock var det så extremt mycket på solhyllan. Folk satt i kö 2 timmar för att få sola, då är man allt bra solsugen.
Nu har jag och Mami kollat på glee och mumsat räksallad, jag ligger utslagen i soffan så somnar väl när som helst. Har jag tur kommer Filip och pussar på mig sen.
Jag ska ta mig en rejäl sovmorgon imorgon är tanken, går väl lika bra som vanligt då jag lär vakna pigg innan 8.

Jag skriver mer imorgon för nu ska vi kika vidare ❤


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0