Inlägg: -

December

Idag har jag haft en fullspäckad dag med jobb som vanligt.
Började 9.30 och jobbade i affären på etage tills kl 15.00 eftersom jag var ensam blev det varken rast eller lunch. När jag slutat där drog jag snabbt upp till make up store och köpte världens finaste neccesär. Kan visa bild någon dag om någon vill?
Var även tvungen att få i mig något snabbt att äta, var ju bara ledig en halvtimme innan jag började jobba på plus med, 15.30-20.00. Känns som att jag bara flänger fram och tillbaka mellan alla jobb mest hela tiden. Men så är det, jag är glad att jag har så mycket finns ju dem som inte har någonting.

Imorgon håller jag mig på plus och då blir det 8.30-18.30 och därefter en stor julfest med all personal (ca 70st)!!! Jag är grymt taggad det ska bli så kul. Temat är Bond så får se vad jag hittar på.

Nu är det nanisdags, blir en lång dag imorgon. Imorgon natt är min Filip så snäll och hämtar mig så sover jag hos honom.
Glömde även säga att jag är inte lika mörk i håret längre heller. Ville ha ljusare men gick inte riktigt då jag var såpass mörk innan så får ta det steg för steg, och NEJ jag ska inte bli blond. Aldrig mer haha.

Sov gott på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0