Inlägg: -

Training

Hej! Igår kväll efter träningspasset med janne gav jag och pappa oss ut och på en löptur på 5 km i skogen. Jag är allt nöjd med min tid med tanke på att jag inte varit igång riktigt på ett tag då ja varit sjuk länge. Efter det åkte jag och Filip och hälsade på benny och Jonas i deras nya lägenhet, den var väldigt fin så det kommer bli bra! Håller alla tummar för er! Vi stannade där till ca halv 11 sedan åkte vi hem till mig och la oss. Nu har Filip åkt till jobbet. Jag har färgat håret och ska städa och tvätta nu innan jag ska ut och träna med Janne och sedan ut på en löptur.


Kommentarer
Postat av: soffi

städar du åt mig med ellre? ;)

Svar: Tvek på det! ;)
Victoria Erikson

2012-08-01 @ 12:39:59
Postat av: Anonym

johoo snällaaa kan du inte dammsuga då? =)

2012-08-01 @ 14:04:05

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0