Inlägg: -

Sick

Hej! Inte haft någon lust alls att blogga de senaste dagarna men nu kände jag att det var dax. Dock har jag inget roligt direkt att berätta då jag varit sängliggandes de senaste två dagarna. Feber och förskyld. Igår var Filip här och pussade på mig innan han skulle iväg med familjen, skulle egentligen med men fick ligga hemma istället, kollade på film, massa avsnitt av pretty little liars och åt sushi. Idag känner jag mig lite piggare men fortfarande feber och väldigt ont i halsen och huvet. Går och småpackar och tvättar lite inför London på lördag. (Anledningen varför jag MÅSTE bli frisk.) hoppas ni har en fin dag och tar vara på det fina vädret! Kram


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0