Inlägg: -

One thing

Hej!
Nu var det några dagar sedan jag bloggade. I fredags efter skolan åkte jag till stan och fixade min Tomas Sabo berlock (V:et) som har gått sönder, och även ett annat silverarmband som var sönder. Efter det åkte jag hem och fixade stallet och sedan åkte jag och Filip och hyrde film och myste resten utav kvällen.
Vi vaknade ganska tidigt igår och gick upp, åt frukost och gick ut och red direkt. Filip var duktig som vanligt. Sen åkte vi till Edsborg och kollade fotboll, sedan körde vi hem Sergio och väntade lite där och sedan körde vi honom till stan.

På kvällen var vi med Hanna, Martin och Jona vilket var trevligt. Det blev bland annat Pizza och tårta, gott!
Idag har jag varit i Göteborg hela dagen med mamma och Sofia. Fick dock inte med mig något hem men Göteborg är alltid trevligt!
Nu ska jag plugga i en timme innan jag ska ge mig ut i spöregnet på en PW.
Pusspuss Hoppas att ni haft en fin helg!
Älskade älskade ponny ♥

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0