Inlägg: -

Falling in love

Godkväll. Jobbet igår gick fint, väldigt väldigt lugnt, mycket förberedelse inför eric saade på älvhögsborg så det var ganska dött i receptionen och cafeet. Satt söta små tjejer utanför och väntade på honom redan klockan 11 på fm och han började inte spela förän kl 19.00. När jag jobbat klart åkte jag hem till Hanna och var där en stund. Sedan åkte vi till butlers för att äta tillsammans med våra kära pojkvänner.
För min del blev det oxfilépasta. Så otroligt gott! Sedan åkte vi hem till mig allihopa, spelade spel och tog det lugnt. Jag och Filip hämtade mina föräldrar senare på kvällen.

Sedan somnade jag och filip så skönt i varandras famnar. Han är världens bästa!

Idag har mina kusiner varit här så vi har varit med dom oså. Sedan red vi och Filip var ju duktig som alltid haha, han är grymt bra för att bara ridit tre gånger!
Ikväll åkte han hem och sen dess har jag pluggat.
Imorgon är det ju ny vecka igen, har inget planerat mer än jobb alla dagar utom i helgen för då är jag ledig. Får se vad ja ska hitta på då. Har ni några planer?
Pusspuss!

 

 

image description

image description


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0