Inlägg: -

Easter

Hej! Förlåt att jag bloggat dåligt men har inte suttit vid datan alls och har knappt haft telefonen. Jag har haft så otroligt underbara dagar!

Kvällen på Lipz med mina älskade vänner var så bra. En av de bästa utekvällarna!
I fredags åkte jag hem till Mathilda och var med henne i några timmar innan jag åkte till Filip en stund innan vi åkte hem till mig och sov. På lördagen åt vi påskfrukost och sedan gick vi på promenad. Efter det åkte vi hem till Filip och gick sedan till hans farmor och farfar för att fira påsk, det blev god mat tårta och påskbrasa. Senare på kvällen traskade vi hemåt och väl hemma blev det en film innan jag somnade i mitt hjärtas varma famn.
I söndags var vi i göteborg, vi gick i affärer, fikade och åt på en jättefin restaurang. Så mysigt.
Igår var det också en väldigt bra dag. Jag vaknade och red direkt och sedan åkte jag och Frida till älvhögsborg för att simma och ta det lugnt i relaxen. Sen åkte vi på besök hos Mathilda, sen hos Filip och sen hem till benny där vi lagade mat. Träffade även Elin och Linnea en snabbis. 

Idag är det jobb som står på schemat, sedan träna med Frida.  För att sedan åka hem till min underbara pojkvän och sova där. Ha en fin dag!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0