Inlägg: -

Dreams

Hej! Kom inte hem för längesen alls. Har varit väldig trött och förskyld idag så det har varit jobbigt. Var helt död när jag vaknade imorse. Tanken på att jag hade en full dag med lektioner och sedan jobb 6 timmar efter det gjorde mig inte direkt mer sugen på att gå upp.
Men dagen gick galant, visst jag har väl inte mått särskilt bra men den var fin tack vare alla älskade människor! Fick även ett påskägg av favorittjejen. Tack!

Jobbet gick väldigt bra, känns som att jag verkligen lärt mig och kommit in i det nu. Innan jobbet och efter skolan hade jag 40 minuter på mig att äta och åka till jobbet, så fick ät-sällskap utav Anton och Matilda vilket var trevligt. Fick även besök på jobbet av min Filip som höll mig sällskap en stund. Gose.

Imorgon är jag ledig och nu har jag LOOV. Äntligen! Som jag har längtat haha. Det ska jag fira tillsammans med massa vänner, först middag och sedan Lipz! Ska bli grymt kul!
Sov sött Goa läsare, vi hörs imorgon och då lovar jag att det kommer fler och mer intressanta inlägg. Puss!

 


Kommentarer
Postat av: HippiSara

Lust att göra en tag? Jag taggar dig i alla fall!



http://hippisara.blogg.se/2012/april/i-am-bea-i-drink-tea-wont-you-dance-around.html

2012-04-06 @ 10:27:24
URL: http://hippisara.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0