Inlägg: -

Vårruset 2013

Ganska nyss hemkommen från vårruset, fy fasiken vad roligt det var! Att jag inte varit med tidigare år?! Detta var definitivt inte mitt sista. Var med i bästa laget också, från Arena Älvhögsborg. I snyggaste tröjorna såklart sponsrade av pappas företag. 
Loppet gick bra, dock inte så bra som jag önskat, men är jag någonsin nöjd? haha. Var med i tidtagarklassen och kom in på 29.02, plats 202 av 435. Ingen tid att hurra för men då vet jag vad jag har att slå nästa år, kul!
Men det var ett riktigt riktigt roligt engagemang som jag tycker ni alla tjejer borde ta chansen att vara med på. Efter loppet fick vi även en picknickkorg med lite allt möjligt så vi satt kvar några timmar och hade det trevligt. 

 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0