Inlägg: -

Pink nails

Hej vänner! 
 
Igår åkte jag till plus ännu en gång, och jag körde ÄNTLIGEN ett spinningpass som jag inte gjort på hela sommaren. Åh vad roligt det var, hanna är så grym och jag blev så peppad av hennes grymma musik. Idag känns det i rumpan att den fått jobba. 
Därefter åkte jag hem till Filip och maten stod på bordet direkt när jag kom, lyxigt. Sedan gick vi en kvällspromenad runt slussarna innan vi gick och la oss då filip skulle upp tidigt till jobbet idag, medans jag kör min sista lediga dag idag. 
Har roat mig med att målat naglarna, plockat lite inför flytten och senare blir det givetvis träning. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0