Inlägg: -

Julfest

Skrev precis ett väldigt långt inlägg som självklart försvann....

Igår var en väldigt hektisk dag. Jobbade 8.30-18.30 på plus gick bra men väldigt mycket att göra. Efter jobbet kom Matilda till mig å vi fixade oss och drack champagne. Julfesten började ju egentligen 16.00 men jobbade ju. Så vi kände att vi ville vara i fas med resten haha. Vi gick till folketshus där det var sportquiz och annat roligt. Sedan bar det av till butlers där det blev god mat, julklappsutdelning och dans!!
Själv fick jag en vinflaska, mycket bra present haha. När vi dansat en stund på butlers var vi ett gäng som gick vidare till Lipz istället. Bara ett problem, min vinflaska som vakterna på Lipz skulle slänga åt ..... La den så fint under massa snö i parken och gick in och dansade några timmar, så kul!. Halv 2 skulle Filip hämta mig så jag och Madde gick för att hämta flaskan och där låg den så fint! Haha.

Imorse låg jag kvar länge i sängen, skönt. Filip hade träning tidigt så när han kom tillbaka låg jag fortfarande kvar supertrött.

Sen blev det stallet och sen jobb i affären på etage nu i em/kväll. Nu går mina ögon i kors så sovdags.
Sov gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0