Inlägg: -

Tvg cup

Hej vänner! 
Kom nyss hem från jobbet efter en dag och kväll som gått i hundraåttio. Vart helt sjukt mycket att göra då det är en av Sveriges största fotbollscup inomhus. 
Det gick fint tack vare mina fantastiska arbetskamrater. Jobbade ett till halv tio men kändes ungefär som två timmar haha. 
Jobbade 10-21.30 i onsdags, passade på med en friskvårdstimme på gymmet mitt i passet som ett litet break. 
Igår var vi på kyrkogården och satte älskade farmors urna, så nu är hon tillsammans med farfar på minneslunden❤️️ 

Jobbar även lör och sön 8.30-18.30 och måndag 12-22.30. 
Det enda jag skriver i bloggen just nu är jobb jobb jobb men det är typ det som händer i mitt liv just nu haha!

Ska krypa ner och sova nu så jag orkar upp halv sju imorgon. Ha det så bra! 

PS, Ni missar väl inte vår nya instagram för Arena Älvhögsborg? 
Följ följ följ! 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0