Inlägg: -

Träning och Justin Bieber

Kröp ner i sängen tidigt idag. Har sedan dess gjort massage på mig själv efter en bok Mami köpt till mig. Har även läst några sidor ur Michaela Fornis underbara bok om att älska. Inte så många såklart, bara några sidor i taget. Jag vill ju inte att den ska ta slut så fort. 
Hennes texter är helt fantastiska. 

Vaknade ganska tidigt imorse. Åkte till plus tjugo över nio efter att jag äntligen fått plats på spinningen kl tio och cx releasen tio över elva, perfekt tajming med passen. 
Cykeln hade Hanna och hon var lika grym som vanligt, bra musik och hennes stojande gör en så taggad. 
Kändes sådär i halsen en halvtimme in på passet men jag körde på i vilket fall. 
Fullföljde även planeringen och gick direkt till cx'n. 
Eftersom det var release var det mycket fokus på tekniken låt för låt så det var bra när instruktörerna är nere på golvet och petar lite på oss så vi gör rätt. 
Passet var tungt och riktigt bra övningar som gjorde att man lätt fick kontakt med rätt muskelgrupper.  
Tog mina darrande ben och pratade lite med de som jobbade i rec och åkte sedan hem hungrig och trött. 
 
Senare kom isac kusin och Claes för att hälsa på och äta middag. Mami lagade världens godaste viltskavsgryta. 
Vi pratade en stund, isac dansade till Justin Bieber (som han avskyr) och myste. Ska visa en bild här nedan så ska ni få se att dem är lika dessutom. 

Ska släcka och bege mig till drömmarnas värld nu. 
Hoppas ni kan sova gott. Godnatt ❤️️



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0