Inlägg: -

I JUST WANNA GET LOOSE

Hej! 
 
Äntligen har jag haft en ledig dag idag! 
Skulle ju vart ledig i tisdags men min kollega blev sjuk så hoppade in på ett sju timmarspass för henne. Efter jobbet hämtade Filip mig och vi åkte tillsammans med hans föräldrar till deras stuga i Hunnebo. Vi åkte direkt till restaurangen Bella Gästis och jag tog en skaldjurssoppa som var gudomlig. 
Sedan åkte vi till stugan och grejade lite. Då de renoverar fick jag och filip sova i en luftsäng och när vi sovit någon timme vaknade vi på golvet då det tydligen var ett hål i den någonstans hehe. 
Vi fick dragit fram en annan madrass 90Cm bred och med världens hårdaste fjädrar. Vi fick väl sovit max två timmar på hela natten haha! 
Klockan halv sju på morgonen gick vi upp då vi skulle åka och jobba på olika håll. Var supertrött hela dagen på jobbet men bet ihop och efter blev det BodyJam. Så himla roligt pass!! 
 
Idag har jag ju som sagt var varit ledig, den var välbehövlig. I förmiddags åkte vi till jobbet och överraskade min älskade vän Emelie på sin tjugoårs dag. 
Vi hade bakat kladdkaka (hennes favorit) och hon fick presenter. Snacka om att hon blev förvånad när vi kom sjungandes runt hörnet när hon jobbade haha. 
 
Sedan gick jag till Linda på Zandhoff och klippte mig. Kändes skönt med en uppfrächning innan resan. Klippte ca 10 centimeter så känns väldigt kort men det känns ändå bra. 
Mötte upp mathilda direkt och hon följde med mig till apoteket för att köpa lite saker på apoteket som jag behövde ha med mig på resan. (mer komplett lista på vad finns på min reseblogg). 
 
Sedan åkte vi och handlade och sen hem till henne, vi lagade en god skaldjurspasta och sedan knaprade vi chips och pratade i timmar. 
En riktigt riktigt bra dag. Imorgon är det tillbaka till jobbet igen, jobbar även hela lördag. Sen blir det min sista utgång med vännerna! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Carlsson

Världens bästa! <3

2014-01-24 @ 00:39:34
URL: http://www.emeliececilia.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0