Inlägg: -

Fixardag

Vaknade imorse när mamma och pappa åkte till jobbet. Dock var jag vansinnigt trött så jag gick och la mig igen. Somnade en liten stund sen låg jag kvar och drog mig till halv tio.
Gick upp och gjorde eget knäckebröd på frön med världens bästa recept som jag fick av Emelie, ska lägga upp det här någon dag. 
Sedan åkte jag till stan för att vaccinera mig. Fick två sprutor, en i vardera arm. Den ena känns dock ganska onödig nu i efterhand då jag läst om den (plus att de kostar en del) men men det blir säkert bra. 
Är lite osäker på om jag ska ta drickvaccinet ducoral också, sedan har jag nog det jag behöver.
Åkte sedan och inhandlade lite våtservetter handsprit, block osv inför resan. Sedan till jätten och skickade in papper, foto, pass och pengar till Vietnams ambassad för att få visum. 

Jobbade några timmar och även det gick fint. Nu ikväll har jag lagat mat till imorgon, ugnsbakad lax med fetaostkräm. Blir nog mumsigt. Och kollat paradise såklart, är ju helt besatt haha! 
Sov gott mina vänner! 



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0