Inlägg: -

Bodyjam

Hej! 
Haft en hekisk men rolig dag. Startade dagen 9.00 med jobb till halv fyra. Min älskade vän elin kom även och hälsade på då vi förmodligen inte kommer träffas mer. 
Sedan åkte jag direkt till moster för att träffa även henne en sista gång innan vi åker. Stannade där några timmar och sedan åkte jag till Lossans jobb för att se om hon jobbade, tyvärr hade hon precis slutat men fick pratat en liten stund med martin som jobbade istället. 
Sedan åkte jag tillbaka till jobbet och körde en timmes bodyjam, jag verkligen älskar det passet. 
 
Nu har jag myst ner mig i sängen och väntar på att veckans sista paradise ska börja. 
Är min sista jobbdag på plus imorgon och det är med blandade känslor. <3 Men som det ser ut just nu är jag tillbaka igen när resan är slut. Trvis så himla bra där med världens bästa kollegor. 
 
I övrigt planerar jag och packar inför resan. Åker dessutom till stockholm tidigt på fredag morgon. 
 
Nu börjar Ph! KRAM 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0