Inlägg: -

Tears in heaven

Snacka om att det har varit en dag med blandade känslor idag.
Dagen började på topp då jag och Mathilda bokade biljetter till november lights, längtar så sjukt!

Därefter åkte jag till jobbet, en tung dag väntade för alla då det var dagen för begravning för vår kollega som plötsligt gick bort för två veckor sedan. Efter begravningen var det minnesstund på jobbet med alla tillsammans. Jag var inte med på begravningen utan jobbade då vi fick ställa upp för de andra.

Det är otroligt hur snabbt livet kan vända, glöm inte ta hand om era nära och kära. Alltid ❤️

Efter allt på jobbet åkte jag till nya huset där mamma och pappa var och grejade. Jag började måla förfullt så nu har vi kommit ytterligare en bit på vägen. Längtar så tills det är klart!
Och jag tar fakrist redan helg idag! Och imorgon är det imorgon jag blir 20 år!

Nu måste jag sova. Kram på er❤️


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0